Головна Новини Політика внутрішня політика Як стати топовим блогером у Facebook: поради експертів
commentss НОВИНИ Всі новини

Як стати топовим блогером у Facebook: поради експертів

Експерти дали кілька порад щодо розвитку свого профілю в Facebook

9 червня 2021, 19:42
Автор:
avatar

Денис

Поділіться публікацією:

Як стати топовим блогером у Facebook: поради експертів

Експерти розповіли, як розкрутити свою сторінку в Facebook. Фото з відкритих джерел

Троє найпопулярніших політичних експертів України Олексій Голобуцький, Валерій Клочок і Михайло Чаплига ексклюзивно для порталу "Коментарі" поділилися секретами щодо того, що треба робити блогерам, щоб їх регулярно почали читати або дивитися в соціальній мережі Facebook.

Першим на це питання відповів експерт Михайло Чаплига. За його словами, щоб стати ТОП-блогером, насамперед потрібно володіти словом і відчути свою професію. У пріоритеті у блогера не повинно стояти написання великої кількості текстів.

"Ти повинен відчувати хвилі емоцій, ти повинен бути режисером, актором. Це цілий вид мистецтва. Це величезна праця над собою", — каже Чаплига.

Також політичний експерт зазначив, що важливо постійно наповнювати профіль новими "друзями". Кожне нове знайомство з політиком, бізнесменом, держслужбовцям і т.д. має бути закріплено дружбою в соціальній мережі. Тобто завдяки новим знайомствам ім'я блогера зможе завжди залишатися на слуху у читачів, тегнувши ту чи іншу людину або ж присвятивши їй цілий пост.

Важливо завжди залишатися в курсі усіх важливих подій і намагатися брати в них участь. Саме вони допоможуть починаючому блогеру примножити аудиторію і з часом перерости в топового блогера. Михайло Чаплига на прикладі розповів, як це відбувається.

"Депутат від партії "Х" постраждав від партії "У". Що робить його партія? Намагається його захистити, а друга — добити. У тебе аудиторія маленька і тобі потрібно залучити людей. У такому випадку я пишу пост і вказую, що депутат від партії "У" постраждав від іншої партії несправедливо. Тегаю його і тегаю тих, хто нападав", — говорить експерт.

Займаючи сторону однієї з протиборчих партій, це помічають представники тих партій, а також люди, які їх підтримують. Таким чином, блогер з'являється на слуху в нової аудиторії. З неї частина потім залишиться із цим блогером, а друга частина — відсіється.

Олексій Голобуцький розповів, що веде Фейсбук з 2009 року. Спочатку він не приділяв уваги постам і не сприймав себе як блогера, поки колега не "підколов" його за те, що він часто з'являється на ТБ, але аудиторія в соціальній мережі у нього вкрай мала, а постів практично немає. Тільки після того Голобуцький задумався над розвитком своєї сторінки в соцмережі. На думку політексперта, є різні шляхи розвинути себе як блогера конкретно в Фейсбук.

"Наприклад, який-небудь міністр вже апріорі цікавий читачам. Якщо він пише щось час від часу, тоді він виходить ньюсмейкером і має свою аудиторію. А якщо ти не політик або ж політичний експерт, то потрібно мати особисту позицію, яка вже сама по собі приверне якусь частину аудиторії", — підкреслив експерт.

Важливим пунктом є постійне наповнення сторінки різним контентом: фотографіями (селфі або фото з сім'єю), заміна аватарки, пости на різні теми скандали / курйози / відсторонені теми й т.д.

Тобто, сторінка в соціальній мережі повинна стати вашим особистим ЗМІ, де ваша аудиторія зможе знайти інформацію про вашу діяльність, а також прочитати найсвіжіші новини спільно з вашим розбором і поглядом на них. Це допоможе зробити блогера популярнішим завдяки алгоритмам самого Фейсбук.

Нагадаємо, раніше сайт "Коментарі" повідомляв про те, як можна заробити політичному експерту, а також про те, хто допоможе Україні побудувати нове житло для внутрішніх переселенців.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення

Поділіться своєю думкою!


Новини