У п'ятницю, 24 лютого, у річницю російського повномасштабного вторгнення в Україну, Верховна Рада ухвалила низку звернень та законопроектів, а також припинила повноваження нардепів Солода, Королевської та Волошина (усі – ОПЗЖ). Про енергетичні рішення ми вже розповідали, але були й інші, не менш важливі. У тому числі – провалені парламентаріями. Докладніше про це виданню "Коментарі" розповіли експерти.
Верховная Рада Укрїни. Фото: сайт Верховної Ради
Парламент дав можливість на 52 мільярди додатково збільшити, у разі потреби, військовий бюджет
Народний депутат України IX скликання від партії "Голос", перший заступник голови Комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Ярослав Железняк поділився такою думкою:
"На мій погляд, найважливішим рішенням учора стало голосування за мою правку. Парламент дав можливість на 52 мільярди (а можливо й більше) додатково збільшити у разі потреби військовий бюджет. Мова про 318-у правку в законопроекті №8399. На жаль, у нас на це особливо не звернули увагу, а рішення справді важливе".
Крім того, за словами нардепа, слід зазначити ухвалення загалом (264 голосами) законопроекту №8381 про запровадження прозорості в оборонних закупівлях; позбавлення мандатів чергових депутатів від ОПЗЖ (тепер у Раді залишилося 405 парламентарів із 450); провал голосування за розмитнення авто через "Дію" (7466/7468).
Провал нардепами голосування за розмитнення авто через "Дію" – велика помилка
Економіст, співзасновник "Студії здорового глузду" та "Рух Україна 30" Андрій Гарнат нагадує, що рух – це життя. А фізичне пересування у країні – це зростання економіки. З огляду на це він вважає нераціональним провал нардепами голосування за розмитнення авто через "Дію".
"Питання про правила розмитнення автомобілів у країні, де більше половини населення перебуває за межею бідності та рівень безробіття 35%, потрібно ставити так: як допомогти громадянам та бізнесу, як у найкоротші терміни завезти до країни таку кількість особистого та комерційного транспорту, щоб внутрішній попит був максимально задоволений? Наявність транспорту на всіх рівнях купівельної спроможності – це розвиток внутрішнього ринку суміжних сервісів (СТО, мийки, запчастини, хімія, паливо), а також похідних послуг (перевезення, доставки). Крім того, розвиток транспортного ринку – це зниження цін на внутрішню логістику, що позитивно впливає на зниження витрат на виробництво", – пояснює експерт.
Він наголошує, що можливість громадян вільно та оперативно пересуватися – це і можливість знайти робочі місця у віддалених районах.
"Збільшення автопарку в Україні – це наповнення бюджету податками (акциз, ПДВ тощо), що дозволять не лише підтримувати, а й розвивати транспортну інфраструктуру, проводячи цивілізацію в усі куточки країни. Якщо технічно можна зробити комфортне швидке розмитнення, реєстрацію та отримання номерів через програму "Дія", то це потрібно зробити негайно", – упевнений Андрій Гарнат.
Читайте також на порталі "Коментарі" — ЗМІ дізналися, яка країна в ЄС блокує санкції проти російських олігархів.
Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.