Головна Новини Політика вибори Вибори мера Києва: передвиборна кампанія Верещук стала найдорожчою
commentss НОВИНИ Всі новини

Вибори мера Києва: передвиборна кампанія Верещук стала найдорожчою

Депутат від "Слуги народу" витратила на агітацію понад 20 мільйонів гривень

29 жовтня 2020, 16:40
Поділіться публікацією:

Як повідомляє громадянська мережа "ОПОРА", передвиборна кампанія кандидатки від партії "Слуга народу" Ірини Верещук стала найбільш дорогою. Таку заяву, зроблено посилаючись на проміжні фінансові звіти.

Вибори мера Києва: передвиборна кампанія Верещук стала найдорожчою

Фото: TK Media

Зокрема, кандидатка Верещук витратила на кампанію понад 20 млн гривень.

"До 14 жовтня кандидатка витратила на кампанію 22 143 753 грн, з них — 95 685 — на виготовлення матеріалів передвиборної агітації, 15 075 158 грн — використання ЗМІ, розміщення матеріалів в інтернеті коштувало Ірині Верещук 1 288 000 грн, а зовнішня реклама — 5 654 909 грн ", — сказано в повідомленні.

"ОПОРА" також надала фінансовий звіт ще семи інших кандидатів на посаду мера Києва. Наприклад, Сергію Притулі, кандидату від партії "Голос" передвиборна кампанія обійшлася в 13 мільйонів 352 тисячі 594 гривні, а Андрію Пальчевському, лідеру партії "Перемога Пальчевського" у 2 мільйони 577 тисяч 879 гривень.

До слова, в першому турі виборів мера Києва переміг діючий міський голова Віталій Кличко.

Нагадаємо, що раніше експерти розповіли, в яких містах буде другий тур виборів.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини