Головна Новини Політика вибори Пальчевський розміщував найменше "джинси" - Інститут масової інформації
commentss НОВИНИ Всі новини

Пальчевський розміщував найменше "джинси" - Інститут масової інформації

Найменше "джинси" було у партій "Перемога Пальчевського", "Європейська солідарність" і "Слуга народу"

23 жовтня 2020, 13:00
Поділіться публікацією:

"Перемога Пальчевського", "Європейська солідарність" і "Слуга народу" розміщували найменше "джинси" під час виборчої кампанії. Такі дані наводить портал Інституту масової інформації, який проводив це дослідження.

Пальчевський розміщував найменше "джинси" - Інститут масової інформації

Згідно з даними дослідження, найбільше матеріалів з ознаками замовності довелося на партію ОПЗЖ — 37%. На другому місці за кількістю прихованої агітації виявилася матеріали з чорним піаром або контрагітацією (19% від усіх матеріалів з ознаками замовності). На третьому місці за кількістю матеріалів з ознаками прихованої політичної агітації виявився мер столиці Віталій Кличко (8%).

Як показало дослідження, найбільше контрагітації та чорного піару піддавалися чинний Президент Зеленський і керівна партія "Слуга народу" — 48,5%. На другому місці — Андрій Пальчевський, проти якого було направлено 20% контрагітації та відвертого чорного піару, повідомляє джерело.

Моніторинг проводився в період з 5 по 7 жовтня 2020 на 19 ЗМІ. Вибірка охоплює всі новини, що вийшли за вказаний період — понад 20 000 новин.

Як раніше повідомляли "Коментарі", Андрій Пальчевський записав відеозвернення до Віталія Кличка.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини