Рубрики
МЕНЮ
Владимир Лавский
"Перемога Пальчевського", "Європейська солідарність" і "Слуга народу" розміщували найменше "джинси" під час виборчої кампанії. Такі дані наводить портал Інституту масової інформації, який проводив це дослідження.
Згідно з даними дослідження, найбільше матеріалів з ознаками замовності довелося на партію ОПЗЖ — 37%. На другому місці за кількістю прихованої агітації виявилася матеріали з чорним піаром або контрагітацією (19% від усіх матеріалів з ознаками замовності). На третьому місці за кількістю матеріалів з ознаками прихованої політичної агітації виявився мер столиці Віталій Кличко (8%).
Як показало дослідження, найбільше контрагітації та чорного піару піддавалися чинний Президент Зеленський і керівна партія "Слуга народу" — 48,5%. На другому місці — Андрій Пальчевський, проти якого було направлено 20% контрагітації та відвертого чорного піару, повідомляє джерело.
Моніторинг проводився в період з 5 по 7 жовтня 2020 на 19 ЗМІ. Вибірка охоплює всі новини, що вийшли за вказаний період — понад 20 000 новин.
Як раніше повідомляли "Коментарі", Андрій Пальчевський записав відеозвернення до Віталія Кличка.
Новини