Рубрики
МЕНЮ
Ольга Чародий
Мінінфраструктури України має намір передати приватним інвесторам шість автомобільних доріг. Йдеться про дороги: Харків — Дніпро — Запоріжжя; трасі з Борисполя в Полтаву; Херсон — Миколаїв; Київ — Житомир — Рівне; Ягодин — Ковель — Луцьк; Дніпро — Кривий Ріг — Миколаїв. Ці ділянки стануть платними. Передбачувана ціна — 77 грн / 100 км. Як оцінюєте ці плани влади? Як можна протистояти потенційних ризиків? Експерти оцінили для порталу "Коментарі".
Автобан (фото з відкритих джерел)
Директор інжинірингової компанії "Схід" Михайло Сорокін пояснює: "Якщо дорога платна, то це новозбудована дорога за кошти інвестора, який планує цю дорогу експлуатувати. Вона не повинна підміняти державну дорогу — це альтернатива. Якщо мова йде про капітальний ремонт з подальшим стягненням плати за проїзд, то це схематоз ". За словами Михайла Сорокіна, очевидно, що асфальтові дороги не справляються зі своїм завданням, особливо на тлі кліматичних змін.
Експерт з питань транспорту і дорожньої сфери Владислав Притоманова вважає, що ми бачимо черговий репутаційний хід, а платні дороги поки не можуть окупитися.
Навіть якщо припустити, що дорогу віддадуть ідеальної після ремонту за рахунок держави, то 3 авто в хвилину — це теж дуже багато, впевнений Владислав Притоманова.
Нагадаємо, державне підприємство "Прозорро" (Prozorro) здатне адаптувати онлайн-систему для проведення тендерів по будівельним роботам для Київської об'їзної дороги (КОД). У Prozorro спростували пояснення "Укравтодору" про неможливість проведення публічних тендерів, повідомляють "Коментарі" з посиланням на заяву компанії.
Новини