Рубрики
МЕНЮ
Лиля Воробьева
Якщо уявити, що будь-яка партія в Україні це — не просто політична сила, а й комерційний проєкт, то скільки можуть коштувати її акції та її бренд? З приводу цього, гіпотетичного, але цікавого питання видання "Коментарі" звернулося до політичного експерта Олексія Голобуцького.
Мітинг політичної партії. Фото з відкритих джерел.
За приблизними підрахунками експертів, бренд партії з ліцензією та іншими документами в Україні сьогодні коштує близько 20-40 тис. дол. Голобуцький переконаний, що насправді вартість бренду партії залежить від тієї людини, яка очолює цю політичну силу, бо ці речі невіддільні. Не можна оцінити партію без її лідера, вважає експерт.
Аргументуючи свою позицію, політичний експерт навів, як приклад, Петра Порошенка, згадавши усі три його політичні проєкти. За словами Олексія Голобуцького, ті люди, які купують партії, думають дещо інакше — вони не просто купують бренд, а домовляються із носієм цього бренду.
Розмовляючи зі своїми колегами Валерієм Клочком та Михайлом Чаплигою, політолог погодився з твердженням, що за кордоном ситуація схожа. Адже яскравий політичний лідер, як правило, запорука хорошого рейтингу для будь-якої політичної сили.
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, як заробити, працюючи політичним експертом.
Новини