Рубрики
МЕНЮ
Ольга Чародий
Робота зі скаргами не відрізняється від практики, яка вже прописана в законі і діє. Є закон "Про захист прав споживачів". Якщо клієнтові продають неякісний товар, то він може поскаржитися. Про це заявив мовний омбудсмен Тарас Кремінь в інтерв'ю "Сегодня".
Тарас Кремінь (фото з відкритих джерел)
"Розмовляти державною мовою — це один з сервісів, який став обов'язковий з 16 січня. Скаргу можна подати як за адресою територіальних органів Госпотребслужби, так і на адресу уповноваженого із захисту державної мови. Її можна надіслати на поштову адресу: Київ, Музейний провулок, 12. Це може бути і електронна скарга, яку можна подати через офіційний сайт за допомогою спеціальної форми ", — сказав Кремінь.
За його словами, обов'язково треба назвати себе, сам факт порушення, місце порушення і по можливості вкласти докази порушення, наприклад аудіо- або відеофайл. Однак, як вважає мовний омбудсмен, є інша демократична форма захисту своїх прав та інтересів.
"Не користуйтесь таким супермаркетом, не ходіть в перукарню, аптеку, яка порушує ваші мовні права. Перейдіть дорогу і знайдіть найкращі умови, будуть задовольняти ваші потреби", — додав мовний омбудсмен.
Нагадаємо, 16 січня, вступив у силу мовний закон, який зобов'язує всіх постачальників послуг в Україні комунікувати з клієнтами виключно державною мовою, якщо не надійшла окреме прохання споживача говорити іншою мовою. Про це повідомляє Закон України "Про забезпечення функціонування української мови як державної". Таким чином, відсьогодні вся сфера обслуговування повинна говорити тільки українською мовою, це вимога, відповідно до закону, є обов'язковим.
Новини