Рубрики
МЕНЮ
Кравцев Сергей
Загрози санкціями проти авіакампаній, залучених до перевезення мігрантів до Мінська, схоже, вплинули. Першою після переговорів із Польщею зреагувала Туреччина. По-перше, вона запропонувала полякам здійснити технічну перевірку системи організації перевезень Турецьких авіаліній, щоб довести, що вони не були організаторами масового перекидання спеціально відібраних мігрантів до Білорусі. По-друге, Турецькі авіалінії оголосили, що вони не прийматимуть на рейси до Мінська громадян Іраку, Сирії та Ємену. Як повідомляє портал "Коментарі", про це на своїй сторінці у Facebook пише політичний експерт Володимир Горбач.
Танки. Фото з відкритих джерел
Експерт зазначає, що є ще третій момент. Вже сьогодні "Бєлавіа" оголосила, що через рішення турецької влади вони з 12 листопада теж не зможуть приймати на рейси з Туреччини до Мінська іракців, сирійців та єменців і готові повернути кошти пасажирам.
Він додає, по-перше, оператором білоруської ділянки магістрального трубопроводу "Ямал-Європа", кампанією "Бєлтрансгаз", уже давно володіє "Газпром". По-друге, "Газпром" і так уже з 30 жовтня перекрив транзит газу до Польщі та далі до Німеччини цим маршрутом. Тому не слід сприймати це відмежування як ознаку деескалації конфлікту на кордонах Білорусі з Литвою та Польщею. Швидше, навпаки, у Кремлі готуються до наступного загострення та створюватимуть проблеми іншими способами. Наприклад, можуть організувати перевезення нових мігрантів залізничним транспортом із Середньої Азії як справжніх афганських біженців, так і замаскованих під них.
Читайте також на порталі "Коментарі" – експерт назвав три причини, чому Кремль може розпочати наступ на Україну.
Новини