Український політолог Кирило Сазонов вважає, що інформаційні атаки на кандидата на пост мера Києва Андрія Пальчевського пов'язані з його високим рейтингом. Про це він написав на своїй сторінці в фейсбуці.
"За опитуваннями в фокус-групах вихід у другий тур Кличко з Пальчевським змушуємо чинного мера нервувати. І його спонсори, забудовники та інші теж напружуються. Для них ідеальний варіант — один тур. Дорожче, але допустимо йти на другий проти Притули або Верещук. З Пальчевським не хочуть. А доведеться ", — пише він.
Крім того, експерт бачить головною причиною інформаційних атак на Пальчевського — конкуренцію і чорний піар.
"Два тижні до виборів. Кандидати вже максимально розкрутили свої програми, показали команди, прийшов час для чорнухи. В принципі, її вистачало і раніше, це для українських виборів скоріше норма, ніж виняток. Але основна маса бруду все-таки йде за тиждень або два до виборів. Просто тому що скандали не живуть довго. У Києві за кількістю замовний чорнухи лідирує, безумовно, Пальчевський. При цьому працюють проти кандидата по всьому спектру ЗМІ — від начебто проукраїнських, до Шарія включно. Строката компанія, але так теж буває, коли у замовника дуже хороші бюджети ", — вважає Кирило Сазонов.
Нагадаємо, раніше Віктор Таран розповів, що партія "Перемога Пальчевського" відбирає голоси виборців у Слуги народу.
Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.