Рубрики
МЕНЮ
Ольга Чародий
Президент Володимир Зеленський підписав Закон № 1 582-ІХ "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю". Метою документа названо "недопущення руйнування автомобільних доріг, поліпшення стану безпеки дорожнього руху, зменшення кількості ДТП та збереження життя і здоров'я людей".
Автомобіль (фото з відкритих джерел)
Наскільки цей крок буде ефективним? Або це чергова "годівниця"? Своєю думкою з порталом "Коментарі" поділився експерт з питань транспорту і дорожньої сфери Владислав Притоманова.
За його словами, в останні чотири роки пройшла сталася серія важливих нормативних змін. Починаючи від електронної форми товаро-транспортної накладної (наказ Міністерства інфраструктури) до тестової установки WIM — системи динамічного зважування транспорту.
Він підкреслює, що зараз перевантажити в Україні займається два органу: Уктрансбезпека і Нацполіція.
Обійти цю систему на рядовому рівні буде вкрай складно, зазначає він. Якщо це і спробують зробити, то на рівні не нижче заступника міністра, судді або головного поліцейського області. А коли знаєш, де шукати корупцію, шанс знизити її набагато вище, резюмує Владислав Притоманова.
Нагадаємо, раніше в Україні вступили в силу закони про збільшення штрафів за перевантажені фури, а також про те, що половину надходжень від них направлять в дорожній фонд.
Новини