Головна Новини Політика внутрішня політика Стало відомо, скільки витратили політики на рекламу в соцмережах та "чорний" піар під час виборчої кампании
commentss НОВИНИ Всі новини

Стало відомо, скільки витратили політики на рекламу в соцмережах та "чорний" піар під час виборчої кампании

Відомо, что на імідж політіків працювало около 4,5 тисяч акаунтів

18 листопада 2020, 19:19
Поділіться публікацією:

На передвиборчу рекламу в соціальних мережах в цьому році політики заплатили понад 6,5 млн доларів США. Відомо, що витрачені кошти перебільшують розмір річного бюджету невеличкого українського міста населенням близько 75 тис осіб. При чому, сума витрат цієї "соціально-політичної" статті зростала пропорційно наближенню дня виборів.

Стало відомо, скільки витратили політики на рекламу в соцмережах та "чорний" піар під час виборчої кампании

Окрім просування власних сторінок, політики проплачували "чорний" піар конкурентів, який розміщували на третіх сторінках або нейтральних виданнях.

Скоріш за все сума витрат деяких кандидатів буде збільшуватися через наступний тур голосування за крісла міських голів.

Найбільший "соціально-політичний" бюджет цьогоріч мали ОПЗЖ, на першому  місці по сукупних розтратах  -  "Слуги".

Деякі кандидати намагалися за допомогою сторінок "завуалювати" назву партії або ім'я кандидата. Наприклад, кандидата Пальчевського активно "піарили" на сторінках із назвами “Україна Онлайн”, “ПолітПост”, “ПолітПресс”, “Київ News”, News Online, “Політика.ua” тощо. Зараз частини цих сторінок вже не існує.

Стало відомо, скільки витратили політики на рекламу в соцмережах та ”чорний” піар під час виборчої кампании - фото 2

Раніше "Коментарі" повідомляли про те, які політичні сили отримали більшість у міських та обласних радах.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Новини