Рубрики
МЕНЮ
Дмитрий Симоненко
На передвиборчу рекламу в соціальних мережах в цьому році політики заплатили понад 6,5 млн доларів США. Відомо, що витрачені кошти перебільшують розмір річного бюджету невеличкого українського міста населенням близько 75 тис осіб. При чому, сума витрат цієї "соціально-політичної" статті зростала пропорційно наближенню дня виборів.
Окрім просування власних сторінок, політики проплачували "чорний" піар конкурентів, який розміщували на третіх сторінках або нейтральних виданнях.
Скоріш за все сума витрат деяких кандидатів буде збільшуватися через наступний тур голосування за крісла міських голів.
Найбільший "соціально-політичний" бюджет цьогоріч мали ОПЗЖ, на першому місці по сукупних розтратах - "Слуги".
Деякі кандидати намагалися за допомогою сторінок "завуалювати" назву партії або ім'я кандидата. Наприклад, кандидата Пальчевського активно "піарили" на сторінках із назвами “Україна Онлайн”, “ПолітПост”, “ПолітПресс”, “Київ News”, News Online, “Політика.ua” тощо. Зараз частини цих сторінок вже не існує.
Раніше "Коментарі" повідомляли про те, які політичні сили отримали більшість у міських та обласних радах.
Новини