Рубрики
МЕНЮ
Владимир Лавский
Українські політичні партії спільно з політиками у серпні витратили від 426 тисяч доларів до 576 тисяч на рекламу в соціальних мережах. Про це повідомляє Громадська мережа "ОПОРА".
Лідером в даному рейтингу є політична сила "За майбутнє", яка витратила 22 з половиною тисяч доларів. На другому місці розташувалася президентська партія "Слуга народу", і різниця практично в два рази — 11 641 долар. Трійку лідерів замикає "Наш край" з показником 10 481 долар.
Також повідомляється, що кандидат у мери Києва Ірина Верещук за промоакції в соціальних мережах в серпні заплатила 7 273 долара, що на 500 доларів більше, ніж вся фракція "Голос".
До речі, колишній прем'єр-міністр України Володимир Гройсман, напевно, планує повернутися в політику, витративши 6 451 долар на рекламу в серпні.
Як повідомляли "Коментарі", відома актриса і співачка Селена Гомес розповіла, скільки коштує реклама у неї в Інстаграмі.
Співачка подала в суд на творців мобільної гри, які незаконно використовували її образ для створення персонажа. Суть гри полягає в тому, щоб "ходити по магазинам" і вибирати наряди разом із зірками. Гомес за таке порушення її прав має намір отримати компенсацію в розмірі 10 мільйонів доларів.
Щоб виправдати таку суму в суді, знаменитості довелося розкрити вартість своєї реклами в Інстагаме Селена зізналася, що за один спонсорський пост вона отримує близько 800 тисяч доларів.
Новини