Рубрики
МЕНЮ
Елизавета Черных
У листопаді 2021 року соціальна мережа Facebook надала можливість оплачувати політичну рекламу українською валютою. Однак таким нововведенням поки що не скористалися політики, які інвестували в онлайн просування найбільше. Про те, хто витратив на Facebook-рекламу минулого місяця найбільші суми, розповіли у громадянській мережі "ОПОРА".
Хто з українських політиків витрачає найбільше на рекламу у Facebook - фото з відкритих джерел
У дослідженні наголошується, що загалом у листопаді в соцмережах Facebook та Instagram для української аудиторії транслювали 11,5 тисячі публікацій рекламного політичного змісту. Щоб просувати їх на більш ніж 1490 сторінках, було витрачено від 203432 до 321638 доларів.
У середньому жителі України бачили у своїх стрічках у соцмережах 1500 рекламних повідомлень щодня, а щоб їх транслювати було інвестовано до 8000 доларів.
В "ОПОРІ" з'ясували, що серед десяти сторінок, які на просування політичного контенту витратили найбільші суми, п'ять – офіційні сторінки українських політиків, одна – партії. Їхні загальні вкладення, за даними дослідження, склали понад 46 000 доларів за листопад.
Так, найбільше рекламу на Facebook інвестувала партія "Слуга народу" - 7925 доларів.
На другому місці – екс-прем'єр-міністр України – Арсеній Яценюк, який витратив 5243 доларів.
Володимир Гройсман, який є главою уряду з 2016-2019 років, розташувався на третьому місці, витративши на рекламу 4101 доларів.
Лідер Радикальної партії, екс-нардеп Олег Ляшко інвестував 3620 доларів.
П'ятий президент України Петро Порошенко витратив у листопаді на просування у Facebook 3269 доларів, посівши п'яте місце.
Також у списку найщедріших рекламодавців серед українських політиків – Ілля Кива – 2732 долари. "ОПОРА" зазначає, що рекламу депутату оплачує політична партія "Опозиційна платформа – За життя"
Раніше "Коментарі" писали, що Google заборонить політичну рекламу: чому компанія ухвалила це рішення.
Новини