Головна Новини Політика внутрішня політика Екс-міністр інфраструктури про проект Держбюджету на 2022: відставання від західних партнерів гарантовано
commentss НОВИНИ Всі новини

Екс-міністр інфраструктури про проект Держбюджету на 2022: відставання від західних партнерів гарантовано

Володимир Омелян розібрів основні показники Держбюджету на 2022 рік

15 вересня 2021, 17:56
Поділіться публікацією:

Проект Державного Бюджету на 2022 внесено в парламент. Основні показники не вражають. Все в рамках імітації діяльності і прогнозованого непомітного економічного росту, а точніше падіння, яке лише поглибить відставання від наших західних партнерів. Як інформує видання "Коментарі" про це на своїй сторінці в Facebook написав екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян.

Екс-міністр інфраструктури про проект Держбюджету на 2022: відставання від західних партнерів гарантовано

Володимир Омелян Фото: mind.ua

Він зазначив ні про які 300 млрд грн плюс від подолання контрабанди на митниці, ні 60 млрд плюс від ліквідації скруток ПДВ, ні 50-100 млрд від припинення схем на енергоринку, ні додаткових 100 млрд від державних підприємств. А, отже, ніхто з корупцією всерйоз боротися не планує і далі, як крали 40 млрд доларів в рік – так і будуть красти.

Володимир Омелян запропонував окремо зупинитися на інфраструктурі. Уряд декларує 124,1 млрд грн на дорожні роботи. У цьому році туди було скеровано 123,9 млрд, отже аж на 200 млн грн більше. З них 78,6 млрд грн — Дорожній Фонд. Вірогідно, що місцевий акциз, який йшов на розвиток громад, таки кінцево віддають на дороги. Інакше пояснити цю суму в ДФ неможливо, адже з сірим ринком пального так проблему і не вирішили. Уряд продовжує практику запозичень і планує в 2022 набрати кредитів під державні гарантії ще на 40 млрд грн. Таким чином, заборгованість ДФ зросте до 140 млрд грн, фактично наперед проїли два Дорожні Фонди, а відновлено буде менше 10% автошляхів.

"Цікаво, що і в 2022 Уряд планує добудовувати М-03, М-05, Н-31 та Запорізький міст, які почали ремонтувати ще в 2017, зелені гордо обіцяли завершити 24 серпня 2021, але щось пішло не так…", — написав Омелян. 

Він додає, з Укрзалізницею – трагедія. Залізничним Фондом і близько не пахне. А отже, про системну відбудову залізничного сполучення можна забути. Урядовці обіцяють знову 3,9 млрд грн і додатково фантомні 6,1 млрд грн, якщо буде схвалено грабіжницький законопроект 5600. У планах 2022 і електрифікація 101 км, і модернізація 200 км, і придбання 100 вагонів, і 12 поїздів. Але це ми чули і в 2020, і в 2021, а в підсумку – 0, бо коли нема грошей, а є корупція – жити стає гірше, а не краще.

За словами Омеляна, з летовищами – повне фіаско. Зеленський обіцяв 16 нових аеропортів до 2024 року. На кінець 2021 не збудовано жодного, більше того, навіть роботи ніде не розпочалися. На 2022 виділено на всі летовища аж 400 млн грн – себто нічого. І обіцяно, знову ж якщо схвалять злощасний 5600, — 5,5 млрд грн, яких вистачить на 1 аеропорт, який треба будувати 2-3 роки, а з "зеленими" темпами – вічність.

"Цілий рік кричали про розвиток внутрішніх водних шляхів. Навіть закон нарешті схвалили. У підсумку, на ремонт шлюзів виділено аж 39 млн грн, яких не вистачить і на їх обслуговування. Про днопоглиблення і очищення річок взагалі не йдеться. Щоправда, пообіцяли ще 600 млн, "якщо-якби-коли" буде той самий 5600. Так і живемо…", — резюмував екс-міністр.




Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
comments

Обговорення


Новини