Рубрики
МЕНЮ
Никита Синицин
Влада міста Дніпро на чолі з Борисом Філатовим давно прославилася любов'ю до реклами власних досягнень. Однак у травні Дніпровська обласна рада, очевидно, вирішила скласти конкуренцію меру і оголосила тендер на висвітлення діяльності депутатів облради в електронних ЗМІ на суму в 1 мільйон 150 тисяч гривень.
Реклама депутатів у Дніпрі
Останні пропозиції приймаються до 2 травня, а їх розкриття та аукціон відбудеться 5 травня. За даними видання "Коментарі", фаворити майбутніх торгів вже відомі — це ФОП Дворський і компанія "Бізнес.ком". Обидві компанії вже не перший рік грають в одну гру.
Дніпровський приватний підприємець Дмитро Дворський досить добре відомий в місті — багатьом він знайомий завдяки висвітленню діяльності місцевої влади. Дворський близько 10 років відпрацював на місцевому телебаченні — "9 канал" і "Прівта-ТВ" — оператором і відеомонтажером, а також здобув освіту режисера кіно і телебачення.
У 2009 році Дмитро Дворський пішов у бізнес, зареєструвавшись як фізична особа-підприємець з основним профілем діяльності "виробництво кіно- і телефільмів", а також додатковими — на кшталт надання рекламних послуг.
З 2016 ФОП Дворський почав брати участь в державних тендерах, на яких виграв 189 тис. Грн. Правда, очевидно, цього було недостатньо, оскільки вже на початку 2017 року його розмістив своє резюме на сайті пошуку роботи "Ворк.юа" і просив зарплату в 20 тис. грн.
Невідомо, чи вдалося підприємцю знайти роботу на таку зарплату, але в тому ж 2017 році, за даними інформаційно-аналітичної платформи YouControl, йому різко стало щастити на державних тендерах, на яких він заробив 1 млн 63 тис. 500 гривень. У 2018 році ця сума зросла ще більше — до 1 млн. 621 тис. 800 гривень. Правда, у 2019-2020 роках везіння явно знизилося, і на держтендерах ФОП Дворський заробив 548 тисяч гривень.
На чому саме в ті роки заробляв колишній телевізійник, свідчить публікація порталу "Наші гроші" за літо 2017 року: ФОП Дворський виявився серед субпідрядників з проведення Міжнародного джазового фестивалю "Джаз на Дніпрі" організованого Дніпровською міськрадою. Дмитро Дворський тоді забезпечував відеотрансляцією дійства, яка обійшлася мерії в 3,796 млн грн.
В цілому основну ставку у своєму бізнесі підприємець робить на звичну йому організацію онлайн-трансляцій, під яку було створено сайт stream.net.ua.
Втім, бізнес Дмитра Дворського викликає не так багато питань, як діяльність і особистість іншого фаворита тендера — рекламного агентства "Бізнес.ком".
Перш за все, існують дві фірми зі схожими назвами: "Бізнес.ком" і "Бізнес сом", втім, обидві вони знаходяться за однією адресою — Кіровський район міста Дніпро, проспект Олександра Поля, 36. Але ще цікавіше те, що вони мають один і той же телефон та електронну пошту. Пояснюється це просто — у них один власник, така собі Тетяна Антохина.
Судячи по сторінці в соцмережі Facebook, власниця фірми перепробувала в життя чимало занять та навчання: вчилася живопису, сімейної психології, інформаційних технологій і теорії ймовірності, а також виступала сімейним терапевтом, тренером https://smartafisha.ru/dnepropetrovsk/trainer/tatyana- antohina і, навіть, попрацювала в ЗМІ — в дніпровському ТРК "Регіон".
Зізнатися, такий набір каже про неабиякою схильності до змін і навіть авантюризмі Тетяни Антохіної.
Ще більше питань виникає при спробі поцікавитися фірмами "Бізнес.ком" і "Бізнес сом". Перша є частим учасником і переможцем державних тендерів :
— 2018 рік — 1 млн 295 тис. 196 грн;
— 2019 рік — 986 тис. 137 грн;
— 2020 рік — 163 105 грн;
— 2021 рік — 47 472 грн.
На рахунку "Бізнес сом" всього 38 120 бюджетних гривень, виграних ще в 2016 році.
Спроба знайти сайт рекламного агентства "Бізнес.ком" виводить на рекламу на міських сайтах, але зазначений там адреса призводить до інтернет-магазин у, що торгує інструментами і обладнанням для автомайстерень.
Всі ці дивні речі не завадили в 2018 році компанії виграти тендер на поширення відеоматеріалів про діяльність Дніпропетровської обласної ради на місцевих телеканалах на суму в 1 млн 96 тис. 197 грн. До речі, "Бізнес.ком" тоді змагався, якесь неймовірне збіг, з ФОП Дворським Дмитром Олександровичем, запит за свої послуги на 3800 гривень більше.
Ще в жовтні 2017 року ФОП Антохина Тетяна Анатоліївна отримала від облради 298 тис. Грн на висвітлення на телеканалах роботи депутатів і її суперником був ФОП Дворський , що запитав на 2000 грн більше.
Ще раніше, в травні 2017 року на роботу з телеканалами ФОП Антохина отримує 540 тис. Грн, в цей раз конкурентом виступило ПП "ПР-Команда" Примус " , попросили 545 тис. Грн. До речі, статус ФОП він отримав менше ніж за рік до перемоги в тендері — в серпні 2016 року і закрила рівно через 4 роки.
У жовтні та листопаді 2018 року "Бізнес.ком" отримує по 99 500 грн на висвітлення діяльності облради, правда без всяких тендерів, добре, сума не передбачає проведення обов'язкових електронних торгів.
Однак на державних тендерах Тетяна Антохина заробляла не тільки як ФОП або власниця "Бізнес.ком" і "Бізнес сом". Їй також належить ТОВ "Піар-агентство" Спічрайтер ", також виграло в 2019 році 544 тис. Грн з бюджету на тендерах.
До речі до січня 2019 року ТОВ "Піар-агентство" Спічрайтер "належала іншим людям, одним з яких був керуючий партнер веб-студії ShiftReset Олексій Гребенник. До речі і називалася тоді фірма інакше — ТОВ "Шіфттрезет" і змінила назву з покупкою її Тетяною Антохіної в січні 2019 року.
Уже в червні 2019 року ТОВ "Піар-агентство" Спічрайтер " перемогло в своєму першому тендері у громадській організації" Розвиток молоді "на суму 246 300 гривень, а в грудні отримала від Дніпропетровської облради 130 тисяч гривень на виготовлення інформаційних матеріалів. Втім, з тих пір "Піар-агентство" Спічрайтер "в перемогах помічено не було.
Крім суми, яку замовник готовий заплатити за надання послуги з висвітлення роботи облради, в тендері присутній "технічне завдання", яке зобов'язує виконавця розмістити в електронних ЗМІ 204 матеріалу про діяльність органу місцевого самоврядування.
І тут є одна абсолютно незрозуміла рядок — серед відомих як мінімум в Дніпрі електронних ЗМІ на кшталт nashemisto.dp.ua, 49000.com.ua, informator.ua, dnpr.com.ua, затесався сайт osn.com.ua або Оперативна служба новин .
Але що найдивніше — саме на останньому сайті пропонується розмістити 74 матеріали з 204 або майже третину. При цьому дізнатися відвідуваність сайту за допомогою сервісу Be1.ru не вдалося, на відміну від інших сайтів, чию статистику можна дізнатися за допомогою даного сервісу.
Певне уявлення можна зробити по сторінці Оперативної служби новин в Facebook , на яку підписано 471 чоловік. Для порівняння на сторінку сайту Дніпровська панорама dnpr.com.ua підписані 38 429 осіб, а на інші — ще більше.
Згідно з даними сайту Оперативна служба новин , вони знаходиться за адресою: Дніпро, вулиця Мечникова, 19, що ріднить їх з іншим дніпровським ЗМІ — ІА "Міст-Дніпро", що знаходиться також за даною адресою і що ще важливіше — на двох у обох сайтів одні телефони для зв'язку: (050) 480-27-23 та (068) 480-27-23.
Крім того, головним редактором Оперативної служби новин вказана Ангеліна Мороз, чиї контакти — ПІБ, номера телефону та адресу електронної пошти збігаються з даними редактора ІА "Міст-Дніпро". Нарешті, email керівника медіадепартаменті ІА "Міст-Дніпро" вказано як пошта для реклами в Оперативної служби новин.
ІА "Міст-Дніпро" позиціонує себе як незалежне ЗМІ, засновником якого є Київський інститут проблем управління ім. Горшеніна. Наскільки пов'язаний "Міст-Дніпро" з сайтом osn.com.ua і чи вдасться матеріали Дніпропетровської облради побачити і на цьому сайті — загадка, втім, по аудиторії він також поступається іншим сайтам — статистика закрита, а число передплатників на Facebook у " Моста " 6333 людини.
В цілому можна констатувати, що в черговий раз влада Дніпра підтверджують славу найбільших любителів в Україні "пропіаритися" за бюджетні гроші, або просто вивести їх "потрібної" фірмі, адже скільки городян реально побачать "турботу" депутатів облради — загадка.
Новини