Рубрики
МЕНЮ
Станислав Молчанов
Міністр економіки Олексій Любченко, який може бути причетний до багатомільярдних "скрутки" ПДВ, почав масштабну піар-кампанію, ймовірно, щоб нейтралізувати негатив в ЗМІ, пов'язаний з гарячою темою податкових зловживань. Незважаючи на те, що факти наявності скруток зафіксовані експертами, слідчою комісією Верховної Ради, аналітиками правоохоронних органів, навіть самої ДПС — Любченко намагається "вивести" тему "скруток" з інформаційного поля.
Олексій Любченко - фото з відкритих джерел
За останні кілька тижнів згадок віце-прем'єр-міністра Олексія Любченка стало в ЗМІ набагато більше. Чиновник став виходити з повідомленнями на різні теми, можливо, щоб на першому місці з його прізвищем не згадували "скручування" податку на додану вартість.
Тема зі "скрутками" спливла в медіа не випадково: ЗМІ, які вивчали його минуле, впевнені, що Любченко активно планує стати прем'єр-міністром після переформатування уряду у вересні.
Крім "азарівського" минулого поставити йому було особливо нічого, поки не з'явилися офіційні звіти тимчасової слідчої комісії Верховної ради з розслідування податкових зловживань. Її створили після заяв екс-міністра фінансів Ігоря Уманського про те, що "скручування" ПДВ в країні складають до 60 млрд грн. на рік. Коли Олексій Любченко прийшов на пост глави ДПС в травні 2020 року, було припущення, що він почне зі "скрутками" боротися. Однак за цей період "скручування" лише стали об'ємніше та інтенсивніше.
Таких обсягів інформації в "мертвий сезон" — в серпні, коли всі депутати і інші політичні гравці перебувають на відпочинку, а ЗМІ працюють майже в "черговому" режимі вихідного дня — не генерує не тільки жоден міністр, а й навіть прем'єр. Любченко ж, схоже, вирішив позиціонувати себе "експертом з усіх питань" і майбутнім главою уряду, забираючи на себе в інформпросторі максимум уваги.
Складно сказати, наскільки дієвою є така тактика. З одного боку, новин про чиновника стало хоч греблю гати. З іншого — частина з них може носити замовний характер ( "кондові" "паркетні" формулювання і одноманітні заголовки, які в "своїх" новинах журналісти як правило адаптують під більш "живий" редакційний стиль). Залишається питання, хто фінансує цю активність: особисто Любченко зі своєї кишені, його спонсори або ж українські платники податків через бюджет.
Крім того, піарники Любченка, скоріше, намагалися грати зі смислами, вириваючи з контексту окремі фрази з інтерв'ю глави партії "Слуга народу" Олександра Корнієнка, щоб підтримати свого шефа.
А оскільки експертні коментарі стосовно діяльності Любченка і його програми дій відсутні, піарники, ймовірно, вирішили рухати "інсанди" через телеграм-канали та приватне позиціонування самого Любченка.
Новини