Вибори мера Києва: передвиборна кампанія Верещук стала найдорожчою

Депутат від "Слуги народу" витратила на агітацію понад 20 мільйонів гривень

Як повідомляє громадянська мережа "ОПОРА", передвиборна кампанія кандидатки від партії "Слуга народу" Ірини Верещук стала найбільш дорогою. Таку заяву, зроблено посилаючись на проміжні фінансові звіти.

Зокрема, кандидатка Верещук витратила на кампанію понад 20 млн гривень.

"До 14 жовтня кандидатка витратила на кампанію 22 143 753 грн, з них - 95 685 - на виготовлення матеріалів передвиборної агітації, 15 075 158 грн - використання ЗМІ, розміщення матеріалів в інтернеті коштувало Ірині Верещук 1 288 000 грн, а зовнішня реклама - 5 654 909 грн ", - сказано в повідомленні.

"ОПОРА" також надала фінансовий звіт ще семи інших кандидатів на посаду мера Києва. Наприклад, Сергію Притулі, кандидату від партії "Голос" передвиборна кампанія обійшлася в 13 мільйонів 352 тисячі 594 гривні, а Андрію Пальчевському, лідеру партії "Перемога Пальчевського" у 2 мільйони 577 тисяч 879 гривень.

До слова, в першому турі виборів мера Києва переміг діючий міський голова Віталій Кличко.

Нагадаємо, що раніше експерти розповіли, в яких містах буде другий тур виборів.