Підприємство Мінкульту за мільйон гривень розповість про боротьбу нацгвардійців з COVID-19

Інформації про інших учасників тендеру у відкритому доступі немає

Міністерство культури України планує зняти фільм про боротьбу Національної гвардії з пандемією коронавірусу в Україні. Про це повідомляється на сторінці проєкту Dozorro в Facebook.

Виготовлення рекламної стрічки тривалістю не менше 20 хвилин закупило держпідприємство "Центр захисту інформаційного простору України", яке знаходиться в підпорядкуванні Мінкульту. Відео планують зняти з метою презентації та популяризації діяльності уряду.

У повідомленні зазначено, що угода на 974,4 тис. грн вже уклали з компанією "Мейнстрім Пікчерз". Також звертають увагу на те, що ціна значно перевищила поріг, а закупівлю проводили по переговорній процедурі. Це сталося нібито через те, що компанія виграла художній конкурс.

У Dozorro звертають увагу на те, що "Мейнстрім Пікчерз" і "Центр захисту інформаційного простору України" не в перший раз підписують договір про спільну роботу. За даними Prozorro, співпраця з цим замовником за чотири роки принесла компанії більше 11 млн грн за восьми договорами. Всього "Мейнстрім Пікчерз" отримала 12 державних замовлень і заробила понад 16 млн грн.

Нагадаємо, вчора в Україні підтвердили 1158 випадків коронавірусу (на 150 більше, ніж вчора). Згідно з офіційною статистикою, в Україні COVID-19 підтвердився у 83 115 осіб, з яких 35 676 наразі знаходяться на лікуванні. На жаль, 1 951 українців померли в результаті ускладнень (29 за минулу добу). Тим часом 44 934 особи одужали.