Більшість українських портів передадуть в концесію, залишать лише найвигідніші для держави: у чому підступ
За перший повний місяць роботи в порту Південний нової команди на 15% збільшилася кількість обробки вантажів
Мінінфраструктури планує передати в концесію більшість українських портів, а в держуправлінні залишити ті, які є найбільш вигідними. Про це заявив заступник глави Офісу Президента, координатор "Великий будівництва" Кирило Тимошенко під час виступу на форумі "Україна 30. Міжнародна політика". Експерти оцінили це рішення, його можливі плюси і мінуси для порталу "Коментарі".
Старший економіст Ukraine Economic Outlook (незалежна група економічного прогнозування), викладач курсу макроекономіки "Бізнес-школи МІМ-Київ" Михайло Кухар нагадує фразу знаменитого американського економіста Мілтона Фрідмана, що держава - найгірший власник.
За словами експерта, в Європі держава залишає за собою тільки причальні стінки, а всю портову інфраструктуру будує приватний бізнес.
Керівник Фундації "Вища школа професійної політики" Олег Вострих звертає увагу, що ідея з передачею портів у концесію приватним структурам витає в повітрі досить давно.
На його думку, запит на концесію портів - правильний і важливий. Тим більше, що держбюджет не може собі дозволити фінансування таких великих проєктів розвитку портової галузі.
Нагадаємо, останній пленарний тиждень роботи ВРУ з 13 по 16 липня може бути присвячена розгляду критично важливого для 150 тисяч моряків і їх сімей законопроєкту, який дозволить прибрати корупцію в сфері видачі та продовження документів в морській галузі.